När livet börjar

Det är då man lär sig att det inte tjänar nåt till att oroa sig över allt. 
Det brukar alltid ordna sig till slut ändå.
Det är först då man upplever livskvalité (enligt mig iallafall). 

Jag sitter och snackar lite med busschauffören. 
Det är en otroligt vacker morgon.
Kall....men vacker 😊
(null)

(null)

Jag tog en aningen kallare dusch imorse, för att överhuvudtaget hjärnan skulle bilda några synapser och aktiveras. 
Det hjälpte och sen när jag fick i mig kaffet blev det ännu bättre.

Dag två av en workout som vi gjorde i Malmö är alltid värst.
Jag hade nånstans förträngt detta och blev smärtsamt medveten om det när jag skulle kliva ur sängen. 

Överkroppen grät en skvätt när rörelser över höfthöjd skulle praktiseras. 
Jag hoppas väl på ett mirakel av någon sort under dagen.
Imorgon ska vi iväg till Lingvallen och springa en hinderbana där, då måste jag vara bättre.
Annars vet jag inte hur det ska gå 😂

Idag är det geometri på schemat. 
Föreläsningen varar bara till 12 sen bär det av hemåt igen. 
Jag hoppas att killen från verkstaden ska ringa och ge mig nån slags besked om när bilen är klar.
Jag är helt låst när jag inte har bil.
Idag ska flickorna till gymnastiken och då får jag låna Viktors bil (igen). 
Igår va planerna att jag skulle sova på jobb eftersom det inte gick några bussar hem, men söta lilla Fia lånade mig sin bil. Så jag kunde köra hem och sova i min egen säng. 

Nä förhoppningsvis är bilen klar till på fredag och då kan jag röra mig som vanligt igen. 
Visserligen 30.000 kr fattigare men ändå. 

Einar kommer nu på fredag oxå och då va planerna att vi skulle köra runt lite och besöka olika naturområden. Trist om bilen inte är klar då ju.

Önskar er en underbar dag 😊🌞🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0