Toughestlab đŸ’ȘđŸŒâ­ïž

Oj oj oj!!!

Det hÀr va ju....hur ska jag formulera mig....en kÀftsmÀll av verkligheten.

AlltsÄ jag tycker att jag Àr i ganska bra form, men herregud va tufft det va.
Jag insĂ„g att jag kommer behöva Ă€ndra min trĂ€ning ganska radikalt ett tag framöver. 
För det första mÄste jag trÀna upp min greppstyrka. Man hÀnger och klÀttrar en hel del sÄ det Àr ett mÄste.
Sen behöver jag ha en generellt bĂ€ttre överkroppsstyrka. 
Explosiviteten i mina ben ska öka, annars kommer jag aldrig ens komma upp pĂ„ hindren 😅

SĂ„ nu Ă€r det mer och intensiv trĂ€ning som gĂ€ller. 
Cardio fĂ„r vila ett tag nu. 

Killarna va jĂ€tteduktiga och gav mĂ„nga bra tips pĂ„ tekniken. 
Det mÀrkt att de har gjort detta innan.
PĂ„ onsdag ska vi försöka komma ivĂ€g till Lingvallen i Ängelholm och köra lite pĂ„ den hinderbanan. 
Tills dess blir det dessa tvĂ„ som blir mina bĂ€sta vĂ€nner 😂

(null)

Efter passet stack vi och kĂ€kade och nu Ă€r jag som sagt hemma igen. 
Mina hÀnder Àr ömma och benen vÀrker men det va absolut vÀrt det.

Jag ser verkligen fram emot Toughest, ska bli sÄ kul.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0