Dagen efter...

Årets begynnelse.
Den första dagen...i resten av våra liv.
Den där magiska dagen.
Som visade sig vara helt ordinär.

Inget speciellt hände idag. 
Tv.
Pizza.
Film med mina tjejer.
Extremt blåsigt väder.

Typ så.
Men det är väl så det ska vara, livet ni vet. 
Bara helt ordinärt i förhållande till alla andras.
Alla andras som antagligen är precis lika vanliga som mitt fast genom de social mediernas ögon är de helt extraordinära 😉

Tur att man i slutändan bara behöver leva sitt eget liv. 
Det är fullt tillräckligt.

Nu ligger barnen och sover och jag ska lägga mig i soffan (där jag redan spenderat merparten av denna dag) och titta lite på TBBT. 
Behöver lite skratt nu, för att förbereda mig på vad som komma skall. 


Ljusen fladdrar och det svaga ljudet från vinden som sliter i träden där ute blandas med tvättmaskinen metodiska hummande. 

Dagar som denna är alltid vemodiga. 
När man vet att något är på gång och hur man än vänder och vrider på det så är verkligheten ändå ett faktum. 
Men som med allt annat i livet så är även detta en dörr att gå igenom. 
Sedan är det väl bara att stänga den efter mig och be till högre makter att aldrig behöva öppna en likande dörr igen. 

Så god fortsättning mina vänner.
Lev livet med kärlek.
Minns tillbaka allt det fantastiska som 2018 medfört och lär dig av misstagen likaså. 
Sen önskar jag er ett fantastiskt 2019.

Kram på er 🥂⭐️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0