En vanlig tisdag

(null)

(null)

Tjejerna ska träna och jag ska försöka bli klar med boken. 

Innan dess blev det ett sjukhusbesök. Resultat från röntgen hade kommit och dom va bra. Dom visade inga metastaser nånstans så nu kan jag släppa det och fortsätta med mitt liv.

Hoppas jag slipper fler sådana besök. 
Snart är det dock dags för min årliga mammografi. Men den kommer gå fint, det är jag övertygad om. 

Innan detta hade jag två timmars powerwalk på mitt schema. Det va riktigt skönt. 

(null)

(null)

En gång till Billesholm och en vända hem sen igen. 
Fia bjöd på kaffe däremellan 😊☕️

Imorgon är det skola som gäller.  Blir en sen dag för mig. Sen är det träning för Nova. 
Veckan bara springer iväg. 

Innan vi vet ordet av det så är det helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0