Fredagsmys

Alla sitter redo och filmen startar. 
Fredagsmyset är påbörjat.

Godis i alldeles för stor skala (enligt mig) och en bra film. 
Magen är full av Tacosen som intogs förut och jag avvaktar lite innan jag smakar av det söta som ryms på bordet. 

Nu är det helg! Imorgon är det öppet hus på barnens nya skola. Ska bli roligt att se hur fint det blivit.
Sen efter det ska dom äntligen få krama om sin pappa som är hemma från Norge.
Han åker igen på söndag men i morgon får de en heldag med pappamys.

Jag ska umgås lite med syrran, Rickard och pappa 😊 
Lite gott att äta och trevligt sällskap...kan nästan inte bli bättre.

Sen på söndag ska Nova spela årets första match 😁 så den som vill se är välkommen att heja på (Farmor och Farfar 😘)

Matchen spelas i Helsingborg på arenan. 

Ha en fortsatt mysig fredag 🌸

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer, farmor o farfar

2019-01-11 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0