God morgon

(null)

(null)

En varm kopp kaffe ryker i min hand.
Det är tidigt och barnen har inte vaknat än. 
Jag fixar med deras frukost.
Havregrynsgröt med banan, chiafrön och jordnötssmör till Nova och gröt med äpple, chia och kanel för Lava. Allt enligt deras önskemål.

Här ovan är min frukost. Den bästa måltiden på hela dagen. 

Snart kickat dagen igång på riktigt.
Inget jobb idag men jag har att göra ändå. 
Ska hämta kurslitteratur på biblioteket.
Hämta gympakläder, regnställ hos Viktor.
Ta min lång promenad eftersom jag antagligen inte hinner åka till gymmet.
Fixa mat, läsa läxor, innebandyträning med Nova...mmmm....fullt upp.

Så just nu njuter jag en stund i soffan.
Tänker på allt jag vill ha, planerar mitt liv en stund.
Det är skönt när man kan filosofera lite...för i mitt huvud är allt fortfarande möjligt. Där finns inga begränsningar.
Där kan fantasin flöda. 

Igår hade vi opponering. Det gick bra men vi hade ändå en del att revidera. Så det står väl oxå på agendan idag. Lika bra att ha det gjort.

Snart drar skolan igång på riktigt. Känns bra men jag lovar att det kändes igår när man skulle upp i ottan för att ta bussen 😴 
Det är väl inte nåt jag saknar.
Sovmorgnar är nåt av det bästa som finns.

Ha en underbar dag så hoppas vi att regnet avtar och solen tittar fram ❄️💦🌞

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0