Middag

(null)

(null)

Matlåda + läxa!! 
Innan dess var jag ute på en riktigt skön PW. 
Musiken i öronen dunkade i takt med mina steg.
Imorgon blir det samma men på gymmet. 

Har skola mellan 10-12 sen efter det ska vi träffas i den "nya" gruppen. 
Det va visst en uppgift som skulle göras till på fredag. 

Men jag hoppas att det inte drar ut för mycket på tiden. 
Så jag hinner träna lite. 
Känna bra att ha kommit igång igen. 
Känns dock mindre bra att detoxen från sockret skapar den värsta huvudvärken.
Det ger mig en liten tankeställare om hur lätt man skapar ett beroende.
Inte bra alls.

Jag överger inte socker....hehe så galen är jag inte. Men jag ska dra ner ordentligt på det.
Så nu ikväll gjorde jag en skål gröt med banan. Det hjälpte....inte alls 🥺
Har fortfarande en sug från helvete...men jag fixar det. 
Får borsta tänderna så ställer hjärnan in sig på att inte äta mer. 
Konstigt men det hjälper faktiskt.

Dags att sova.
Natti natti 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0