en liten fågel....

...viskade i mitt öra att du Emma fick en liten pojke i förrigår =0) grattis så jättemycket! Hoppas tiden nu efterår är lika underbar som du föreställt dig.

Har haft fullt upp idag. Jobbade från 7 till 14.43 sen kom viktor o hämtade mig o min syster på bussdepån, sedan var det bara att åka hem o byta om oxå iväg igen. Vi åkte hem till min moster o träffade min kusin som var nere o hålsade på. Stannade där o fikade där till klockar var 4 ungefär o sen var det iväg igen. Åkte hem till mamma och firade lillebror till kl. var 18.30 sen åkte jag o lämnade hans flickvän o var sedan o hämtade johanna hos lisa o kalle....sen kunde jag rulla så sakta hemåt. Nu har jag lagat lite mat (satt in en gratäng i ugnen) och städat lite så nu ska jag bara ta det lugnt framför tv:n.

Imorgon är det jobb igen men börjar inte förrän vid 12 tiden så jag har lite sovmorgon hehe....skönt!!
Nu börjar programmet på tv igen...måste gå!!!

////bella

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket =)

2008-12-18 @ 18:36:59
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0