Foglossning!

Fy faaan va ont det gör. Jag började känna att det kändes obehagligt igår när jag jobbade så ag ringde min marnmorska. Hon sa att det natagligen var foglossnignen som hade börjat. När jg kom hem så hade lite mer ont än obehag så jag satte mig ner o började packa in lite julklappar. När klocka var 22.00 så kunde jag alltså inte gå!!! så ont hade jag! så jag ringde o sjukanmälde mig för jag visste ju inte hur länge detta skulle hålla i sig.

Idag har jag varit jätte trött, jag fick jui nte så jättemycket sömn inatt tack vare foglossningen. Jag har haft skit ont men har kunnat gå lite iallafall. Jag ska till barnmorskan imorgon så vi får väl se vad hon säger och om hon kan hjälpa mig för så här kan jag inte ha det fram till förlossningen....aldrig!!!

Hålleer tummarna för emma nu, snart är det dags om den lille inte har ploppat ut än.

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta lite tv...typ det enda jag kan göra.

////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0