god morgon!!

Har en katt som vill vara med hela tiden, hehe turbo sitter framför mig nu vid datorn och har sprungit efetr mig hela morgonen...vet inte vad han vill men antar att han är kelsjuk!!!

Viktor är iväg och tränar fotboll nu oc jag bara latar mig. Han kommer väl hem snart så jag ska börja göra vid mig så vi kan sticka isåfall....skulle ju kolla barnstol idag.


* Ibland kan jag bli så arg på noncalans och respektlöshet. När någon som har tagit hand om dig i hela ditt liv ber om hjälp så ska det inte vara så svårt att hjälpa. Det ska liksom inte ta emot och man ska egentligen inte behöva be om hjälp utan det ska komma ändå. *

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med!



Hoppas ni hittade en fin barnstol!

2008-12-29 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0