jobb igen!!

ja fick rycka in igår o jobba för nån som hade fått tandvärk hehe så jag jobbade från 16.30 till 00.40 och nu e det dags igen. Ska jobba från 13.04 till 19.41 idag...men det är rätt så lugnt.
En sak som stör mig är bussarnas tider, asså jag måste åka hemifrån 11.34 när jag börjar jobba 13.04, det är 1,5 timme innan asså hela dagen försvinner ju. Dom borde gå lite oftare tycker jag...lite lite oftare iallafall.

När jag kommer hem ikväll så ska jag packa ihop lite julklappar..kul kul!!! det e astråkigt att handla julklappar men skitkul att packa in dem. O sen lägger man dom under granen och så ser de så fint ut hehe.

Bebisen är i vecka 28 nu o den sparkar som en besatt hehe...väcker mig på natten ibland. Dom säger att den ska ha rutiner nu och sova under vissa timmar men fan heller, jag tycker den sparkar hela tiden. Än så länge så e det fortfarande lite mysigt att känna han/hon där men snart kommer det väl att bli jobbigt. Men det kan ju jag skita i eftersom jag bara jobbar ett tag till sen jag LEDIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0