plättar till frukost!!

det låter fint va? hehe gick upp i imorse..eller inte imorse klockan 11.30 typ hehe. iallafall så när jag gick upp så blev jag helt plötsligt riktigt sugen på plättar...så vad gjorde bella då? jo hon satte sig på cyklen o drog iväg till statoil och köpte mjölk o ägg sen var det igång. Så nu sitter jag här mätt o glad på plättar hehe.

Jag hade för övrigt en trevlig jul...lite stressig men annars var det kul. Men det är rätt så skönt att det är över...nu är det bara nyår som ska klaras av sen kan man andas ut.

På tal om andas, jag har börjat få svårt att andas på nätterna när jag ska sova, det är jättesvårt att veta hur man ska ligga för att kunna andas och ligga skönt.
Jag anar att det inte kommer att bli bättre med tiden utan bara värre....men men inget att göra åt.

Nu tänkte jag att jag skulle lägga mig i ett varmt bad och sen ska jag o vkotr iväg o handla present till johanna. Blir väl lekhuset om viktor får bestämma, ja jag ger mig inte iväg till väla idag...hysteri!!! jag fattar inte hur man frivilligt kan åka ut dit när det är fyllt till bristningsgränsen men köpgalna människor.
Nä jag väntar hellre till imorgon eller nåt om det har lugnat sig lite ddå.

Men men då ska jag väl fylla karet nu *ler* kramkram
///bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0