tillbaka från jobb!!

nu har jag slutat och tack gud för det. Jag hade visserligen inte ett långt pass men det lilla jag hade så led jag. Fan vad ont jag har haft i höfterna idag. Hoppas verkligen att det blir lättare efter ett tag.

Jag fick en julklapp när jag kom till jobb idag =0) men jag öppnade inte det förrän jag kom hem nu. Det var två muggar och en sockerkopp + en vinkaraff...jättefina var allihop.
Dom på arriva fick bara en chokladask men sen o andra sidan så är dom lite fler anställda än oss.

Nu sitter jag o äter lite tonfisk o väntar på att mina potatisar ska koka färdigt sen ska jag äta lite till hehe.

Viktors kompisar Emil och Johan är här nu och dom ska spela tv-spel hela kvällen så det blir tyvärr ingen idolfinal för min del =0( inte för att jag har följt det men finalen hade vatt kul att se.
Jag ska upp 6 imorgonbitti så det gäller att dom håller truten stängd när jag har gått och lagt mig annars smäller det (hehe tuff jag e va!!) nä men det finns inget mer irriternade än när man försöker somna och man hör nån som pratar.

OJOJ!! nu kokar npog potatisen över....måste gå////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0