trött, trött!!!

Nu är det snart läggdags, ska upp kl. 04.00 imorgon bitti...fy för vad trött jag kommer att vara då hehe.

Jobbade till 18.40 idag sen körde jag direkt hem och började trycka i mig mat...inte för att jag var hungrig utan för att jag var "sugen på nåt gott" hehe känner ni igen det??
Så det blev en liten mix av prinskorvar (råa), blåbärssoppa, fetaost o vitlöksklyftor och sist med inte minst glass till efterrätt. Låter gott va!!! hehe nä tycker inte jag heller men gott va det *ler*.

Jaha då har man börjat planera hur julhelgen ska gå till.
På lilla julaftor så jobbar jag till 11.49 sen ska jag hem till mamma och lämna lite mat sen åker jag o sara till ulla och lämnar julklappar där o fikar lite...sedan ska vi tillbaka till mamma och fira lill julafton där.
På julafton ska jag jobba till 12.49 sen ska jag hem o byta om o sen är det iväg till amy o mattias o fira jul där. Jag börjar jobba 5 dagen efter så det blir ingen lång kväll för mig. Innan dessa dagarna så ska man ju så klart köra runt o lämna julklappar till alla så nån lugn o ro blir det nog inte....men men det är jul det!!!

nu är det kväll////go natt bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0