rast!!

japp! nu har jag rast till 13.27 sen ska jag vara tillbaka på jobbet. Har redan jobbat en runda, började 05.10 imorse och fy f-n va trött jag var.
En trafikfara var jag imorse.

Fick mitt besked från försäkringskassan om min begäran till havandeskapspenning och tro det eller ej men det beviljades. Jag får pengar från o med den 8 januari så jag var like i valet och kvalet om jag skulle ta ut hela den tiden eller om jag skulle jobba. Jag valde att ta ut hela tiden, man vet ju inte hur man mår om en månad och jag vill inte chansa på att jag mår bra och sen må skit o behöva gå till jobb ien hel månad till. Så jag ska lämna in papperna idag sen är det klart, skönt att ha det färdigt.

///bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0