snart läggdags!!!

japp ska upp imorgon...tidigt!!! vill inte egentligen men pengar är ju ett måste. Fick min lönespec. idag...ville nästan inte öppna den. Jag var ju sjuk för tt tag sen rätt så länge så jag visste inte riktigt hur mycket jag skulle få i lön...o nu e det julklappar som ska köpas oxå o allt.

Håret blev förresten bra...tycker jag iallafall hehe.

Nu e det snart SOS familj eller vad det nu heter, måste se vad man har att vänta sig hehe....nä men det är väl extrema fall på det programmet men det är kul att titta på för man sitter och tror att man e sån perfekt själv och har en massa åsikter om hur dom ska göra...hehe vi får se sen när jag själv har en unge som springer och skriker runt mina ben....då e ma nog inte så diplomatisk.

Nu till helgen ska vi hjälpa pappa att flytta...känns konstigt att bi inte ska åka upp till huset längre...men det e nog bra för pappa....att komma in till stan o träffa människor.

Har varit och hälsat på mamma idag och innan dess var jag nere o tvättade...så lite duktigt har jag varit idag.

Nu ska vi titta på cops////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0