Tandläkaren!!

Usch!! men det var tvunget ett måste. Jag hade 1 hål så det är väl inte såååå farligt. Det värsta var när hon skulla ta bort tandsten...ffyyy faaan!!! hon var riktigt hårdhänt så det blödde i hela munnen när hon var klar.
Lite mer än 700 kostade det, hemska priser.
Så nu ska jag bställa en tid för lagning, men det är väl ingen bråska hehe.

Hon röntgade mig 4 gånger och då undrade jag om det inte var skadligt för bebisen men det var det inte för strålningen spred sig inte så långt....hmm!! väldigt konstigt att dom går ut ur rummet varrje gång dom trycker på knappen då...mytoman!!!

Nu ska vi äta lite så jag är tvungen att överge alla...///bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0