V.23

ja nu e jag inne i vecka 23 och snart blir det 24 hehe, magen blir större och större hela tiden och jag känner bebisen hela tiden. Har än så länge bara gått upp 3 kg även om ALLA säger "det kommer sen lilla du" hmm!! eeh! vill jag höra det eller...nä jag e glad så länge jag slipper vatten i ben och händer.

Viktor ska iväg på en inflyttningsfest ikväll så jag ska nog mysa till det här hemma.

Vet inte med er andra som ska ha bebisar men är det normalt att ha begär efter sånt som man vanligtvis inte dricker...som typ vin och öl. Jag skulle ge min högra arm för att få dricka en kall öl eller ett glas vin.
Funderar faktiskt på att gå ner till systemet och köpa en flaska alkoholfritt vin men jag anar att det inte kommer att vara gott.

Sov länge idag (11.00) sen gick jag upp och tryckte i mig frukost fort som f*n för att slippa må illa och spy, den här anibiotikan som jag käka nu gör så att an mår skit på morgonen. Men som tur var så tog jag den sista idag så nu ska jag bra käka nåt annat som jag har fått...nåt som ska förebygga urinvägsinfektion tydligen...mums!!!

Imorgon ska jag o syskonen till pappa och fira honom lite så då har man lite att göra imorgon. Funderar på om man ska köpa nåt till honom, men vet inte vad. Egentligen borde man bojkotta alla såna här dagar, det är ju faktiskt bara för att affärerna ska tjäna en extra slant nu till jul.
På tal om jul, man kankse borde börja köpa lite klappar nu. Jag säger varje år att jag ska vara ute i god tid men ändå så stressar jag in i det sista. Vi ska fira med viktors släkt iår så då ska jag iallafall inte behöva köpa så många klappar. Do mhar som tradition att vi spelar ett julklappsspel som avgör hur många klappar man får tror jag, så jag behöver bara köpa 2 klappar á 100 kr st sen e jag klar. Fast jag har ju viktor och syskonen och mor o far kvar att handla till....hm!! nu blev det jobbigt.
Jag älskar julen och allt pynt men när det gäller att julhandla så e det mindre kul.

Jaha då kommer sara snart och ska låna bilen....hoppas jag får tillbaka den i ett stycke hehe fast det tror jag säkert.
Hon är så försiktig när hon kör så.

Nä nu ska jag se om jag kan försöka göra nåt åt min fina frisyr..hehe man ska inte duscha innan man går o lägger sig...speciellt om man har kort hår////bella

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är sugen på det just för att du INTE FÅR dricka vin och öl =)

2008-11-07 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0