Wiiiiiiii

Hehe ja det spelade vi igår och jag måste verkligen säga att detvar roligare än vad jag trodde att det skulle vara.
Vi åkte till Fia och Krille o där käkade vi lite sen var det roliga igång hehe.
Det var nästan så att man ville ha det själv, grejer är den att dom har projektor så det blev en helt annan grej än om man hade spelat det på en vanlig TV. Nä det var skitkul och det gör jag gärna om igen.

Så idag har jag varit duktig, jag har städat och spikat upp lite tavlor sen var jag iväg och träna. Träningen gick kanske inte så jättebra, det började flimmra framför ögonen på mig efter 40 minuter ungefär så jag fick sluta...lite tråkigt men man ska ju lyssna på sin kropp när den säger ifrån. Imorgon ska jag iallafall på ett danspass så det ska bli kul.

Men nu ska jag äta lite innan jag lägger mig, ska upp kl. 04.00 imorgonbitti...blä!!! mindre kul.

////bella

Kommentarer
Postat av: Emma

Va du är duktig! Men träna inte för hårt bara.. Tänk på att din kropp pumpar 1-2 liter blod extra nu när du är gravid..



Vill ju inte att nått ska hända!

2008-11-16 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0