god morgon

jaha då var man uppe...igen!! jag städade typ hela eftermiddagen igår eller vänta nu nä clängre än så...jag var inte klar förrän vid 22.30 *pust*.
Pappa ska flytta förstår ni och på onsdag kommere det hit en mäklare och ska fota huset så jag fick ju städa ut lite hehe eller göra så att det såg beboligt ut här iallafall. Jag var på IKEA först innan jag stack hit o shoppade lite sen var städningen igång.

Jag tror nog att jag är lite beroende av IKEA, varje gång jag är där så kommer jag hem med mycket mer än vad jag skulle ha från börjar, sen kliar det i fingrarna så fort jag närmar mig det hehe.

Jag tyckte att jag kände något igår i magen hihi....så kul!! man på helspänn direkt när man tror att man känner något.
Hoppas bara inerligt att allt är bra med den lille. Vi fick ju förresten inte reeda på könet i torsdes, navelstängen låg mitt mellan benen så det var omöjligt att se...så nu får jag vänta som alla andra och få överraskningen när han/hon ploppar ut.

just nu funderar jag på om jag ska fortsätta städa och rymma upp här eller omm jag ska glo lite på tv tills pappa kommer hem, den nissen e ju och tränar nu.
Hmm!! ja vi får väl se vad jag orkar.

hoppas alla får en underbar dag///bella

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt att du känt den lille/a!

Jaa, vi hittade mkt på ullared..för mkt..:-)



E-legitimation är bra att ha för då ser du hur du kan fördela dina mamma dagar och hur du vill ta ut dom etc. Du och din kille kan även föra över dagar till varandra och om din lilla är sjuk så slipper du ringa in till försäkringskassan utan du kan sjukanmäla via internet osv. Ganska bra faktiskt!



Kram

2008-10-04 @ 10:10:07
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0