fintväder idag igen!

ja det är nästan så att man skulle gå ut o gå en runda.

Uffe och Bodel skulle komma och hälsa på idag så vi får väl hålla oss hemma hehe, Ska bli trevligt!

Viktor ska besiktiga sin bil idag...håller tummarna att den går igenom.

Jaha då sitter man här nu och äter sin frukost medan dom andra två ligger o sover. Man får passa på och få saker gjorde medan hon sover för sen bir det inget gjort hehe, så än så länge har jag hunnit diska, duscha, plocka undan, byta en blöja och äta frukost. Inte dåligt om jag får säga det själv.

Funderar på att gå upp på viden och hämta ner min vårjacka...man vet ju aldrig när rusket kommer tillbaka och det hade varit så typiskt om jag hade plockat ner den och sen imorgon så hade det varit rena vintervädret igen. Men jo jag tror nog att jag ska hämta den.

Funderar på om jag ska åka en tur till Mörarp idag...kanske hälsa på farmor och farfar och kanske milla oxå...hon jobbar ikväll vet jag. Jaja vi fårse hur länge Uffe och Bodel stannar ovh om man orkar åka nånstans sen.

Nu ska jag se om dom håller på och vakna eller om jag ska bli tvungen att dra dom ur sängen...iallafall viktor.

kramkram////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0