god morgon!

jaha då går man upp ungefär när man gick och lade sig igårkväll hehe...det är helt otrloigt hur trött man är när kvällen kommer. Och då har man egentligen inte gjort något under dagen.

Tack alla som kommenterade mina bilder som jag lade in...och jag kan bara hålla med *ler* hon är en liten godbit!!!

Sandra och Fia var här igår o hälsade på...och gav Lava lite presenter...hon har rätt så mycket kläder nu men med den takten hon kissar och bajsar och kräker ner sina kläder så behöver vi en hel del hehe.
Sara och Johanna var oxå här igår och Johanna fick hålla sin lilla kusin *ler* så stolt hon var. Tog foto på det så ni får se det senare.

Idag kommer Monika och Frida med lilla Luddet o hälsar på. Frida har aldrig sett vår lägenhet så det blir två grejer som hon får se för första gången. Så jag funderar på om jag ska kila iväg oh köpa lite fika till senare...fast dom skulle komma vid 1-halv 2 tiden så jag vet inte om jag hinner. Jag vill inte gå och bara lämna dom här två här ensamma...tänk om hon vaknar och vill ha mat och då står viktor där fint...eller snarare ligger hehe (han sover fortfarande).  Nä jag får vänta till dom har vaknat.
Vi ska tvätta idag....det är helt otroligt hur mycket tvätt vi har samlat på oss nu....vi tvättade för typ en vecka sen och nu är båda vår korgar helt fulla med tvätt...fast det är mest Lavas tvätt hehe. Nä det är rätt så mycket tvätt som trollas fram när man har småbarn.
Och nu har jag köpt Parfymfritt tvättmedel så nu ska min lilla flicka inte få så fula utslag på sin lilla mage.

Lämnade in viktors Dekleration igår....han är rolig han. Jag frågade om han hade pratat med anders om tapetmaskinen och då säger han "ja och det var inte lönt att dra av den" jaha och sen då...när hade han tänkt att deklarera då...det ska jag berätta för er...aldrig. Så jag fick göra det så han får några pengar överhuvudtaget. Hehe vad skulle han göra utan mig.

Han ska väl hämta sina däck till bilen idag sen ska han spela match =0) lycka till!!!

Och vet ni vad jag hade för trelig sak på min bil igår....med tanke på att det står en rostbil i det garaget som jag hade innan så fr min fina bil stå på gatan och igår var det den andra onsdagen i månaden.....BÖTER BÖTER BÖTER!!!! 500 spänn åt skogen!! Grrr!! jag ska kämpa och ta tillbax mitt garage.
Han vill ändå bara ha et för att meka med bilen och det får han ju inte nu.....han fick besök av vaktmästaren igår och han sa att han skulle sluta upp med det han höll på med omedelbart annars skulle han ta kontakt med hyresvärden. Viktor ringde mig och var rätt så arg!! så jag i min tur ringde till helsingborgshem och hade ett INTE så trevligt samtal med en väldigt otrevlig tant!!! Okej!! jag kanske inte var den trevligaste heller men hon började och då håller jag inte tillbax.
Men vi kom iallafall fram till att vi precis bara får ha bilen i garaget och inget annat.....gud nåde om jag skulle byta en glödlampa när jag är i garaget...nä då får jag backa ut bilen och göra det utanför.....helt sjuka regler!!

Nä nu ska jag kolla till lillfisen =0)

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0