impulshandlanden......

Och nu menar jag inte handlande som i att åka o handla utan agerande. Christian ringde viktor nu när vi var hos Mattias och Ami och ville att viktor skulle följa med till stockholm...IDAG. Och vad säger den lilla tönten...ja visst!!! så nu är han iväg....IGEN!! hmm! börjar bli lite trött på det nu. Han har faktiskt inte varit borta så mycket nån gång innan som han har varit nu sen vi kom hem från BB.

Vi ska nog till Mattias och Ami imorgn oxå...det var kul att hälsa på dom idag, inte för att jag gjorde så mycket nytta men det var kul att se andra arbeta hehe. Medan Mattias och Viktor jobbade så åkte jag och Ami och handlade lite och hämtade hennes blomkrukor...hon hade lämnat in dom igår för plantering...jättefina blev dom!!
Hon introducerade mig och Viktor för ICAs Mozzarellapizza....skitgod e den jue!!!
Så när jag åkte därifrån så åkte jag först inom IKEA, vi behöver en nattlampa till LAVA...eller den är väl till oss så vi slipper ha vår andra lampa på under natten...den är ju rätt så stark. Sen så åkte jag till Maxi och handlade lite...hehe tänkte inte på att jag skulle få upp allting sen...själv!!! det är ju inte så enkelt om man har en liten som ska hänge med överallt. Men det gick...men iallafalll jag åkte till Maxi och där handlade jag en sån pizza...mumsar på den nu *ler*

Lillfisen har ätit så nu ligger hon och sover.....på sitt NYA barnvagstäcke. Det fick hon av farmors syster (maggan) som hon hade gjort....jättefint blev det!! Och hon verkar tycka om det oxå hehe.
Vi var ju hos Ann-britt och Jocke (lika bra att skriva det istället för farmor o farfar så det inte blir några missförstånd hehe) och det var förresten jättetrevligt. Där träffade Anders o Malin och Mattias och Ami Lava för första gången....ja och Maggan och Stefan oxå...så med andra ord så fick hon en del presenter hehe....och med en del så menar jag jättemånga haha!! Men allt var jättefint!! så nu har vi kläder till en hel barnaskara....det känns som att vårt andra barn ska få ärva lite kläder hehe.

Nu ska jag äta upp min pizza...ha en solig dag allihopa.
////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0