Kiss, Kiss och lite kiss till =0)

Ja inatt har det varir rena kiss kalaset hehe...dåligt val av blöjor bidrar till en kiss symfoni utan dess like. Så det har varit att byta lakat lite titt som tätt inatt emellan matning och bajsblöjbyte.

Jag kan väl erkänna att jag är lite trött idag....inte mycket till sömn inatt. Nu ska jag kolla upp lite bussar och så...ska träffa fia på väla idag...gå och kolla lite i affärer. Sen vid 4 så kommer viktors syster sabina och hälsar på.

Bebiskiss kan väl inte vara så farligt?? eller? asså om det kommer lite på täcket och så så är det väl inte hela världen. Jag luktade på det och det luktar ju inget...denna gången var det inte bröstmjölk hehe.
Blöjorna som jag har haft på henne har nog varit för stora för det verkar ha läkt ut på sidan....så nu har jag bytat blöjor igen så får vi se om dessa är bättre.

Nu sover det lilla livet...äntligen hehe!! så nu ska jag passa på och äta frukost.

skynda skynda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0