äntligen har viktor fått sin mobil haha

vi var och hämtade den igår och nu har viktor fått leka lite med den. Den var rätt fin får jag säga..men den var tyngre än vad jag trodde. Vi var hemma hos fia och christian igår och åt christians goda laxgryta...mmmm!! jag ska börja göra den här hemma oxå...den är pinsamt enkel att göra.

Nu kom jag nästan precis hem, jag och sara och sandra har varit ute ocg gått en runda med barnen...skönt var det men det är riktigt varmt ute...jag blev helt yr nu...har nog druckigt för lite vatten. Nu ska vi iväg och handla lite...eller viktor ska första nörda sig lite vid datorn sen ska vi iväg och handla. Vi måste handla till på lördag...då ska vi hem till fia och christian på kräftskiva. Ska handla lite kräftor sen ska jag göra en avokadosoppa att ha med mig...och inte att förglömma...vitlöksbröd!!! ett måste!!!!

Lava gungade idag för första gången.....hihi det såg så gulligt ut och hon är jättestark i ryggen. Ska börja vara med på lekplatser med henne.
Nu ska jag ta min lilla flicka..hon ligger inne i sängen o piper.

hejhej så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Romina

Piper hon varje gång du skriver ett inlägg? haha kram:)

2009-08-21 @ 04:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0