bröllop

japp idag ska jag på bröllop. Det ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det. Så idag gick jag upp lite tidigare än vanligt. Sofia och Christian var hos oss ända till halv ett ungefär så jag var rätt så trött när jag gick upp hehe, viktor ligger fortfarande och sover men jag har ställt klockan till honom så 11 åker han upp.
Så än så länge har jag bytat på lava, diskat upp gårdagens röra....hm!! det var nog allt. Men jag ska hitta kläder till mig och lava, färga håret, fixa till mig, packa alla saker till lava, äta nåt....ja och lite till innan vi ska iväg...jo just det jag måste kolla tåg oxå.

Jag var hos ann-britt igår och hjälpte till med allt möjligt. Jag skyfflade bland annat sand och det har min rygg låtit mig få veta idag...fan va ont jag har. jag har nog bara sträckt mig eller nåt.
Bröllopsparet har tur med vädret idag...det kommer bli en underbar dag =0)

men som sagt nu har jag en del att göra så nu har jag inte tid att sitta här och skriva längre.
ha det så bra idag...det ska jag ha!!!!!!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0