dagen efter =0)

ja nu har vi varit på ett helt underbart bröllop =09 Jag hade jättekul och det blev såå lyckat. Grattis än en gång ann-britt och jocke.
Imorse när jag vaknade på kände jag mig lite "trött" frtfarande hehe så jag tog en kall dusch och drack lite vatten sen gick jag och lade mig igen. Sen så sov jag kanske inte så mycket, Lava hade vaknat när jag hade duschat färdigt sen ville hon inte sova så mycket. Så när viktor gick upp så gick jag och lade mig igen...skööönt!!

Viktor ringde emil innan och han och emil ska nog leka idag. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, jag ska iallafall inte köra bil hehe. nä jag tar nog det lugnt idag...myser lite med lava och bara tar det lugnt.

nu ska jag ringa fia o kolla hur hennes dag var igår.

kramkram

fina fanta =0)

lite gamla bilder som jag hittade =0)



va snygga vi é hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0