promme

idag alldeles strax ska jag ta bussen hem till mia, sen ska vi ut och gå en långpromenad =0) sen när vi har varit ute och gått så ska jag ta bussen till väla och då ska jag möta Fia där....sen ska vi handla lite.

Viktor slutar 4 idag o efter det så ska vi hem till sabina och Adrian....ja det blir en hektisk dag hehe.

Igår var vi hemma hos fia och christian, jag och fia kollade på "män som hatar kvinnor"...skitbra film, jag rekommenderar den verkligen. Vi stannade där till 22.00 ungefär sen åkte vi hem.

Jag blir så trött, nu har viktors nya mobil börjar krångla....han kan inte ringa på den och jag kan inte ringa till den. Han sa att det hade börjat bli seg och sen helt plötsligt så slutade den att fungera. Så vi får åka inom väla innan vi ska till gunnarstorp och höra emd dem vad som är fel. Det är för jävligt egentligen...en ny mobil och den börjar redan krångla. Hoppas bara att det är en tillfällighet.

Nä nu ska jag göra vid mig...hejhej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0