sova eller ej sova

det är frågan hehe, jag har precis lagt lava så hon sussar så sött nu. Jag undrar bara om jag oxå ska lägga mig o vila lite, jag fick inte så mycket sömn igårnatt så jag e fortfarande rätt trött. Vädret är ju inte så kul så vi ska ju knappast gå ut nåt, på ett sätt är det skönt när det är tråkigt väder, då behöver man inte känna sig tvungen till att göra nåt.

Igår var en väldigt trött och seg dag. Jag var trött eftersom att jag inte hade fått min sömn och viktor mådde inte så bra hehe...man får skylla sig själv. Vi kom hem till ann-britt och jocke vid 6 tiden och då började viktor att spackla lite men det varade inte så länge. Jag och Fia gick ut med Angus en stund och pratade lite, hon ville veta mer om vårt blivande hus hehe.

För er som inte vet så har jag och viktor antagligen hittat vårt blivande hus, men jag vill inte skriva för mycket om det ifall nåt går snett, som sagt det är inte vårt hus förrän vi har skrivit på kontraktet. Jag kan säga så mycket som att det är mitt drömhus hehe. Jag längtar till vi sitter där och skriver på kontraktet och det verkligen blir vårt.

Så idag ska jag och fia umgås lite, sen när viktor har kommit hem så ska vi åka hem till ann-britt o jocke....sen ska jag och ann-britt åka och kolla på färger till deras kök. Jocke ska väl hålla på med stenterassen....så fint det blir. Jag hjälpte till lite i lördes tror jag att det var....det var tungt med alla stenarna men rätt roligt att kunna hjälpa till med nåt.
I Lördes så var vi på grisfest ju...skitkul var det....jag var taxi så jag drack inget men hade rätt kul ändå hehe. Vi dansade och sjöng och alla var glada. Maten var god och stämningen var perfekt. Jag och viktor såg inte så mycket av Lava...hon var överallt och ingenstanshehe...det var en dam sp kidnappade henne och sen gick hon runt och visade upp henne för precis alla där på festen hehe. Långt om länge så fick jag tillbaka mitt barn men jag såg hur hon stirrade på Lava hela tiden sen..hade hon fått chansen så hade hon nog tagit henne på en visningsrunda till hehe. Det bästa var när hon kom tillbaka, då sa Bodel till henne "hon inget jäkla museéföremål" haha...det är bra Bodel, visa vem som bestämmer.

Vi har nog fått en väldigt snäll bebis....hon sa inte ett pip på hela kvällen...hon var bara glad o go. Ibland så kan jag bara titta på henne och undra hur vi kunde få en så underbar liten dotter, när hon ler så smälter mitt hjärta....min lilla ängel!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0