nu är julen över! nyår väntar!

Ja idag försökte jag mig på att åka till väla...helt sjukt va mycket folk där va!! det blir lite konstigt beteende på vissa människor när dom ser ordet rea...jaja jag sket i det och åker dit när det har lugnat sig lite iallafall. Jag behöver ett par stövlarså det är väl det jag ska kolla på.

Julen var bra men samtidigt jobbig. det är faktiskt rätt jobbigt att åka runder till olika ställen på en och samma dag. nästa år så stannar jag hemma, det är en sak som är säker. När vi kom hem till min mosterså satt jag och viktor och halvsov...jättekul! Visst det var teevligt ändå och man gjorde det bästa av situationen men det hade nog kännts bättre att bara vara på ett ställe hela dagen. Fast jag antar att det är så när jag man har släkten lite överallt.

Här kommer lite bilder från julen:



Fina Lava hade sin prinsessklänning på sig. Hon fick den av mattias och Ami för ett tag sen och jag tyckte att det kunde vara roligt att ha den denna speciella dagen. Det blev definitivt uppskattat haha jag såg knapt henne under hela dagen....hon var i alla möjliga famnar.



Här var vi hemma hos Bodel och uffe på julfrukost...detta var första anhalten.



Mattias o Ami

Farfar och Lava



Sen åkte vi hem till viktors Farmor och Farfar och firade lite jul där....alla blev så förtjusta över lilla Lava







Sen efter det så bar det av till Hasslarp för att fira resten av julen. Vi var som sagt rätt trött men det blev ändå en lyckad kväll. Det var sååå roligt att få se lava när hon satt i tomtens knä....hon var inte rädd alls, hon bara tittade på honom med stora ögon och ville hjälp till och öppna klapparna. Vi får se om hon är lika orädd nästa år hehe.

Frida myser lite med Lava. här har hon får byta om till tomteklänning....den var lite lättare att krypa i.

Monica och bertil som höll i julen.

Här kommer tomten!!!



vem är det som sitter i tomtens knä =0)



Barnen och tomten!!!

Lilla ludde fick oxå en massa klappar!!



När vi kom hem så började vi packa upp alla julklappar vi hade fått...eller rättare sagt alla julklappar Lava hade fått. Och himmel med klappar det blev. Jag ville se vad hon hade fått så jag lade upp allt i sängen...så här såg det ut:



Och jag antar att alla vet vid detta laget att jag och viktor är gravida igen. Denna gången blir det den 6 augusti om allt går som det ska. Jag kommer väl skriva lite så alla blir uppdaterade där hemma. Ha nu en underbar fortsättning.

Gott nytt år!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0