nu är vi tillbaka!

japp det var en skönt vecka men nu är jag tillbaka...och det är ganska skönt det med. Jag var orolig att vi skulle krocka eller köra av vägen på väg upp men vi klarade oss hehe. Det blev en hel del packning..typ en och en halv bil haha...elt sjukt så mycket grejer man ska ha med sig. Men jag hade ju fått låna skor av sofia så dom tog ju en del plats oxå. Viktor körde hela vägen upp så jag fick sitta snällt vid sidan om.

TYvärr så var det inte lika kul när vi kom upp, vi kom dit klockan 1 och då sa dom att vi inte kunde få nycklarna till stugan förrän 4...eeh! lagom kul!!! så vi fick försöka underhålla oss så gott det gick, när vi äntligen fick nycklarna (kl 3 tack vare min envishet) så åkte vi in till värmen. Stugan var jättemysig, sängarna var mindre mysiga. Vi fick en dubbelsäng som delade sig väääldigt mycket...så när lava skulle sova mellan oss så fick man hela tiden hålla koll på henne så hon inte slank igenom.

Jag åkte samanlagt tre dagar..det var alldeles lagom för mig. Viktor lurade upp mig och sara och tove i offpist....så jag lyckades trilla och vrida knäet, skidorna ville inte lösa ut så det kunde gått riktigt illa...men som tur var så löste det sig. Jag vet inte hur länge vi höll på att stava oss igenom offpisten...vi hade rätt roligt oxå...man skrattade ju åt alla andra som trillade när man själv stod på skidorna.

Kameran är fortfarande i bilen så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder än...men det kommer. Lava kte pukla och hade det roligt..eller så tror jag att hon hade det iallafall. Hon visade inte mycket om hon tyckte om det eller inte. Jag lyckades välta pulkan med henne så hon körde huvudet i snön...så dum jag kände mig. Så hon blev helt rödflammig i ena sidan av ansiktet. Men sen nästa gång hon skulle åka pulkan så verkade det inte vara några problem...jag var så rädd att hon skulle bli rädd för den nu. Jag och emil tog en lång promenad men lava i pulkan och hon somnade faktiskt då.

Nu ska jag och viktor ut och julhandla lite så jag får avbryta här. jag bloggar lite mer sen och då lovar jag att ha lite bilder oxå. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0