hemma igen!

Nu har vi varit hos fia o kristian och haft det gött. Var hos sara eller i hennes lägenhet och höll viktor sällskap =0) medan han jobbade och slet hehe.
Vi lagade lite mat sen och kollade film...en favorit i repris hehe!!!

Imorgon ska jag slå en signal till försäkringskassan och höra med dom om mina pengar kommer dyka upp nån gång under min livstid, hade tydligen fått några pengar men jag hoppas verkligen inte att det var min havandeskapspenning för då blir jag lite orolig. Det var väl drygt 5000 och det ska enligt dom motsvara 80% av min lön...hehe sååå dålig lön har inte ens jag så jag hoppas att det är några andra pengar. Det sod bara dagsersättning på mitt konto så jag vet inte riktigt vad det innebär...men som sagt jag blir väl upplyst imorgon.
Sen ska jag oxå ringa dom på babyland och höra om vår barnstol har kommit, om det har kommit så ska jag dit och betala av allt (barnvagn, barnstol, skötväska och regnskydd).

Imorgon ska vi oxå på vår lilla föräldrarkurs...andra gången imorgon!! hoppas vi får se dem här berömda filmerna...kul kul!!! viktor kommer väl att krevera men det struntar jag i...jag vill sedom iallafall.
Det blir väl lite mer givande denna gången, man känner nog sig lite mer bekväm i att prata med dom andra där.

Skulle egentligen åkt till pappa idag men det blev inget med det. Ska nog dit nästa helg istället och så trycker vi in ett besök hos farmor oxå. Man träffar ju inte dom så ofta så det är kul när man ser dom. Dom hade tydligen fått sålt sitt hus...jättekul för dom!! så nu kan dom flytta till ekeby i lugn o ro.

Den 7 februari så bär det av till ullared...ska inhandla lite bebisgrejer...ska bli kul!! fast det beror ju på hur mycket jag får i "lön" denna månaden...kanske blir till att snåla...men men LITE pengar kan man alltid undvara.

kramkram////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0