skriskoåkning idag!

nu har vi varit vakna i ungefär en timme och vi ska åka om en halvtimme. Det bär av till Mörarp och där ska vi åka skrisko. Jag är genomförkyld och har börjat få ont i halsen men ändå ska man envisas med att följa med...ja vadå!!! jag vill oxå ha kul. Så nu har vi gjort fika som vi ska ha med oss...mysigt är det på nåt sätt!!! varm choklad och nygräddade bullar.

Vet ej hur länge vi ska vara där men man är väl aningen trött  när man kommer hem, så då blir det sängen eller soffan..hehe. jag har vant mig nu att kunna gå och lägga mig mitt på dagen o ta en lur men vet ej om jag hinner det idag...då kommer jag säkert att bli grinig....viktors problem hehe!!!

ha det så kul idag/////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0