banken idag!

ja idag får vi reda på vad banken säger, vi ska vara där klockan 4 idag....nervös hehe!! Vi har ju en del pengar sparade och tänk om dom säger att vi får ett lån...då vet jag inte vad jag gör...jo jag blir skitglad hehe. Men men nu ska vi vara realistiska och verkligheten säger att det nog inte blir så.

Lillan var inte så kry när vi vaknade idag...hon hade lite feber tror jag. Hon har alltid haft undertemp varje gång jag har tagit henne temp och nu hade hon 37,5 så då antar jag att hon har lite feber. Hon ligger och sover nu så jag tog henne temp nu men då låg den på 36,8 så den har ju gått ner som tur är. Vill ju inte dra ut henne om hon inte är bra.
Vi kanske skulle till fia o christian idag men isåfall så får dom komma till oss. Lillan går före allt.

Vi tog lite bilder igår och vi fick några bra. funderar på att förstora upp nån av dem..dom blev så fina!!
kolla själv:









min fina lilla flicka...så glad man kan vara!! är så glad att du kom in i våra liv. älskar dig...puss från mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0