god morgon

Lillan vaknade för ett tag sen så med andra ord så var jag oxå tvungen att gå upp. Hon sitter och pratar med tv:n just nu *ler* min lilla flicka, hon var så duktig igår när vi var hon Monica. Vi kom till Monica nät klockan var 15.15 ungefär och då hade hon redan varit ute med mig och Ann-britt sedan klockan 12 ungefär. Hon var så glad och go hela tiden. Det var jättekul att träffa Frida och Ludde, han var såå söt när han sprang omkring. När jag kom dit så spelade han och Frida innebandy hehe, ja dom säger ju att man ska börja tidigt om man vill att barnet ska bli något bra på det senare.
Monica bjöd på en jättegod paj med sallad, tyvärr så hade jag redan ätit en underbart god bakad potatis lite tidigare så jag kunde inte förmå mig till att äta så mycket.
Vi stannade hos Monica till 12 undefär hehe så det blev rätt så sent. Jag börade titta på "onskan" när jag skulle natta henne och sen var jag fast...filmen slutade 11.45 så efter det så åkte vi.



Frida och lilla Ludde =0) så söta ni är.



Linda och Tomas barn + 1 hehe vi har från vänster: Timothy, Viktoria, ? och sist Alicia.



Moster Monica, kvällens värd =0) hon var lika duktig som alltid..ordnade och fixade hela tiden. Här stårhon och förbereder den goda pajen. Det är en sak som man alltid vet, är man hos Monica så blir man väl omhändertagen hehe. När jag skulle mata och natta lillan så tände hon en massa ljus så det skulle bli mysigt hos oss och sen kom hon in med lite dricka och snacks till mig.



Frida började blåsa bubblor till barnens stora förtjusning. Lava förstod inte vad det var så hon brydde sig inte om det. Ludde och Vanessa hade jättekul med dom fina små bubblorna och började jaga dem. Vanessa och Ludde var tydligen nästan lika gamla hehe så fina dom är.



Lava låg mest på mattan och tittade på vad alla andra gjorde. Ludde blev svartsjuk när frida hade Lava i sitt knä hehe...det är väl klart..det är ju hans mamma. Men han var rätt nyfiken på Lava oxå, han kom hela tiden fram och skulle titta på henne. här hade hon kräkt ner sig så jag höll på att byta på henne.
Usch jag luktar bara kräk hehe, Lava har kräkt nu sen hon vakande så jag ska strax ta in henne i en dusch och sen ska jag hoppa in i den oxå. Viktor ska bara gå upp så jag kan duscha sen ska väl han bara äta lite frulle och sen bär det iväg till Mörarp igen.
Innan jag åkte till Monica så var jag och Ann-britt och Lava inne i stan och tittade i affärer, tyvärr så hittade vi bara en blus till Ann-britt. Hon ville vara extrafin till 50 års festen som hon skulle på senare på kvällen men det blev inte en så lyckad jakt. Men vi hade tur när det gällde en sak, precis när vi kommer till bilen och började låsa upp och oacka in lillan så kommer det en kille gåendes, jag tittade lite närmare på honom och såg att han var perkeringsvakt, det roliga var att vår tid hade redan gått ut och när vi var på väg till bilen så stod vi i valet och kvalet om vi skulle gå i några affärer till....det hade blivit en dyr historia...ibland ska man ha tur.
När vi hade ittat i affärer så bjöd Ann-britt på lunch...tack tack!!! Det var faktiskt riktigt trevligt att gå i stan med ann-britt, vi gick och tittade i lugn o ro...eller kanske inte lugn o ro men det var iallafall väldigt rofullt tyckte jag, annars brukar jag inte tycka om att gå och titta i affärer.
nu bajsade lillan s jag måsta byta bjöja...jippi!!!!!!!!!!

Så nu har vi bytat bajsblöjan hehe. Var va jag....jo just det vi gick i stan, ja det var trevligt!!!
I fredes så mös jag och Ann-britt till det med lite vin och ost, viktor var med på Jockes svensexa så vi hade huste för oss själva, så vi satt o pratade hela kvällen tills jag skulle med tågen 00.30 hehe.

Nu sitter viktor och matar lillan, jag börjar tro att min mjölk håller på att ta slut. Lava fick ett utbrott igå när vi skulle lägga oss, hon ville inte ha bröstet och blev jätteledsen. Till slut så fick jag henne lugn och och då somnade hon men hon ville inte ha bröstet. och nu precis så gjorde hon likadant...men jag känner hur det rinner till när hon suger så där finns lite mjölk iallafall. Jag får se hur hon beter sig idag och om hon fortsätter så får jag ringa till bvc.



vi var och hälsade på mamma i torsdes...Lava tyckte att det var roligt att träffa mormor och som ni ser så tyckte mormor detsamma.



Lava intar den vanliga positionen hemma hos mormor *ler* och mormor får springa och kolla boss hela tiden (hon tror att han ska trampa på henne).



Morbror kewin leker oxå med Lava....=0)



nu kommer lite snygga bilder på Sara =0)







kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0