guuuud va varmt det är

jag tog precis in katterna och båda ligger nu i hallen och flåsar...det är sjukt varmt nu. Jag gick till willys innan med lava eftersom vi inte har nån mat hemma, när jag kom tillbaka så var jag dyngsur...känns lönt att man duschande igårkväll. Så nu sitter jag här framför datorn med en kyld bonaqua päron...Mmmmm!!!

Igår var vi som sagt hemma hos fia och christian...det var skönt att bara slappa med fia. Hon var sjuk...jätteförkyld så jag höll henne sällskap och solade samtidigt hehe. Jag försökte få upp den för****ade poolen som inte ville bli fylld. Så jag lyckade bränna mig på ryggen och på armarna men det gör inget...fint med lite solbränna.

När vi var klara eller när killarna var klara med träaltanen så satte vi igång grillen...å guud va gott det var med mat då. Det var riktigt trevligt att sitta uppe på altanen när det hade blivit svalt i luften och få mat serverat. Robin och hans flickvän lotta kom oxå dit och hjälpte till.

Jaha nu så ska jag se om jag kan få tag på camilla och fjäska in mig lite hehe...jag tänkte att jag och Lava skulle träffa Ann-britt idag men hon skulle över till camilla och bada i poolen...men då tänkte jag att jag kunde våldgästa dom hehe...i vilket fall som helst så vill jag ändå fråga först innan jag klampar in.
n ska jag börja förberede lite mat till min älskling...det blir köttbullar idag...jag lyckade få tag i fast potatis på willys så jag ska göra potatismos oxå..mums!!
Viktor ska till kusin mikael idag och festa loss...innan dess så ska han på firmafest oxå...helkväll för han hehe..och jag och lava ska väl se om vi åler ut till mörarp eller vad vi gör.
ha en svettig dag iallihopa...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0