nu är det nära!!

Jaha vi var och kollade på huset igår och det var ju jättekul. Huset låg helt perfekt och det var väldigt barnvänligt (och kattvänligt). Huset var lagom stort och det var i toppskick förutom att fönsterna behöver bytas snart..asså om några år.
Budgivningen var uppe på 1250000 nu så vi får se vad som händer.
Men det kändes konstigt för denna gången så var det på riktigt, alltså vi har ju tittat på hus innan men det var ju så avlägset å...nu denna gången så är det på riktigt.
När vi kom hem igår så satt jag och viktor oss ner och gick igenom at så objektiv som vi kunde och vi kom fram till att vi gärna vill bo i gunnarstorp.
Det kändes ju jättebra att både panna och tak är nästan helt nytt, alla vitvaror är typ bara 3 år gamla så det kommer vi inte behöva byta på länge. Nä detta känns jättebra men vi ska inte ropa hej förrän vi är över bron. Jag håller er uppdaterade hehe.

Jag och Lava var på stranden i tisdes med sara och johanna, här är lite bilder:







det var skönt med lite sol i ansiktet =0) Lava använde viktors gamla keps...hon är så söt i den hehe.
Jag har tagit några bilder på henne idag oxå, lika bra att lägga ut dem oxå.





hejhej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0