Fotobok!

Jag har skickat efter en fotobok idag, så inom de närmaste dagarna så borde jag få hem den. Det är som ett fotoalbum men som dom har gjort till en bok. Jag fick erbjudande om det på posten igår och tänkte....aa va fan..jag slår till =0) jag älskar fotoalbum och vill ha många så varför inte börja nu.

Kom hem ifrån pappa för ett litet tag sen och nu sover lillälsklingen gott i sin säng.
Vi kom till pappa vig 3 ungefär och då gick vi ut på en långpromenad. Efter det så syndade vi med var sin pizza...mums!! och sen gick vi hem till honom och kollade på fotbollen. Klockan var nog närmare 11 när jag åkte därifrån....det var en trevlig dag.

Viktor är ute med Peter ikväll...ringde honom innan men han hörde inte vad jag sa så det var ett rätt så meingslöst samtal....men han verkade ha kul så det är väl bra antar jag. Han ska sova hos Peter idag...det är väl därför jag fortfarande äruppe antar jag...svårt att sova utan honom.
Jag har plockat lite och städat undan här nu sen hon somnade och nu vet jag inte vad jag skagöra mer...kanske sova hehe!!

Sara har kommit över en soffa som hon inte vill ha längre...funderar på att fixa hit den....ska bara övertala vktor hehe.
Den är vit och i tyg och jättefin....hade passat bra i vårt vardagsrum. Då hade vi kanske fått lite mer plats här. Det är en tremannasoffa så det räcker gott och väl...sen får man väl ha en fotölj eller nåt oxå men det kan man ju fixa sen. Om jag tar hit den...jag säger OM..så ska jag nog ge pappa vår soffa...han behöver det verkligen hehe!!!
Han kanske får en katt på köpet då oxå haha.....Nääää det skulle jag ALDRIG göra....eller?? Hmm!! ja vi får väl se hur han sköter sig.

Inget annat roligt som har hänt då...tja....jo! Viktor har lyckats ta isönder sitt bankomatkort hehe maskinen hade väl inte gjort som han ville så han bröt det mitt itu, så han ringde mig när jag var hos pappa och undrade om jag kunde fixa ett nytt till honom (precis som att han inte vet hur man gör), nej det tänker jag inte göra sa jag till honom...MEN jag kan hjälpa dig att ordna ett nytt...alltså han får göra det själv men jag kan guida honom till det....nån gång måste han väl lära sig. Men jag antar att det är lätt när man har någon som gör det mesta till en..man behöver inte tänka hehe, Nä nu var jag elak...han kan faktiskt en hel del..han är bara för lat för att göra det.

Funderar på om ag ska träna nu nästa vecka...det hade varit riktigt skönt!! tja vi får se vad som händer...vad jag känner för. Men nu sen jag skaffade min våg så har jag fått lite mer motivation till att träna....försöker vara ute minst en timme om dan och promenera. Det har gjort en del men nu behöver jag öka upp träningen ytterligare. Mitt kort var ordnat nu så det är bara att träna på.
Jag bleb riktigt suger på att träna när jag körde hem ifrån pappa...då lyssnade jag på haddaway med "This is the way" i bilen....tyvärr kunde jag inte ösa på med musiken eftersom jag hade en liten som sov därbak....men tillräkligt för att jag skulle kunna skråla med i låten hehe. Det är otroligt hur bra man sjunger när man sitter i bilen med hög musik på.

Nä nu ska ja se om jag kan sova lite....go natt på er..ses imorgon..eller ska jag säga senare idag hehe.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0