imorgon gäller det!

Då tar Romina studenten, ska bli kul att vara den som står berdvid och skriker istället för den som springer runt statyn och skriker hehe. Jag kommer så väl ihåg min student...då regnade det som bara den och jag blev helt dyngsur haha...min fina klänning blev genomskinlig...men det bryr man sig inte så mycket om då hehe.
Nä den dage var en bra dag..jag bleb rätt så full på kvällen och ni som känner mig vet att det inte händer så ofta...men kul hade jag.

Så imorgon så tar jag lillan i bärselen och tar bussen in till stan...sen åker jag hem och väntar på älsklingen och sen beger vi oss hem till familjen hansson. Där ska vi avnuta en exotisk planka =0) och förhoppningsvis så får vi träffa nykommlingen Milo...åå va kul det ska bli och se honom.

Veronika var här innan med lilla johannes...så söt han är. Hon ringde innan men då sov jag sen när jag ringde tillbax typ precis när jag hade gått upp så sa hon att hon var på ÖB och undrade om hon kunde komma. Jag sa självklart...sen var det full fart på bella hehe...hade ju precis gått upp ur sängen. Men det gick så bra....hon fick smaka på min berömda smothie..eller kankse inte så berömd men endå hehe.
Ska nog ge henne ett oväntat besök nu nästa vecka. oj nu gråter lillan...vi hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0