jaha!!

Fick träffat pappa igår, han var ju på rominas student...trevligt trevligt!! känns som vi har träffats mycket nu på sistonde hehe...kul!!
Jenny och Davis och lilla Milo kom oxå sen...och gud vad söt den lille pojken är!! fast det bara skiljer två månader på Lava och Milo så ser man stor skillnad. Det var kul att träffa jenny och få prata lite bebis hehe...vi satt båda där i soffan och ammade våra älskade hehe och bara pratade....riktigt trevligt!! Skönt att prata med nån som precis har gått igenom det jag har gjort. Vi kankse ska åka och hälsa på dem nu i veckan..eller nästa vecka...gå ut och ta en långpromenad i det vackra viken *ler*

Kul att få träffa Tobias oxå...känns som det var en evighet sen jag såg han sist...och gud vad han har växt. Hehe!! får ta mig i kragen och hälsa på dom lite mer.
Men men nu ska jag göra vid mig så vi kn bege oss till väla...ska njuta av en bakad potatis =0)

hej hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0