mamma&Lava



Pappa fick hjälpa till och ta ett foto på oss, jag har ju inte så många =0(

Vi skulle ju egentligen på kalas idag men det blev inget med det. Amanda hade tydligen blivit dålig så dom fick ställa in det. Så idag ska vi istället oka ut till väla en runda och äta lite där...sen ska vi kanske till Sara och kolla på Soffan...stort kanske..eftersom att sara skulle till en kompis och vi vet inte om hon är hemma sen. 
Igår var vi hemma hos Eva o Uffe och firade rominas student, riktigt trevligt var det. Viktor var tyvärr väldigt trött men det verkade som att han oxa hade det trevligt. Jag gick ner till kärnan och skulle möta henne när hon sprang ner....och det blev väldigt blött. Det regnade hela tiden från att jag kom in till stan till att jag åkte hem. Men men vad gör man inte för sin syster. 
Det var jättemånga bilar och folk övrallt...men sen å andra sidan så är det ju det varje år, men vet vad man ger sig in på när man åker in till stan. (ja jag vet att jag redan bor i stan men det känns inte som det och därför skriver jag att jag åkte "in" till stan). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0