nope!

inga pengar än...ska gå in på skatteverkets hemsida och kolla, men kan tydligen se där när man borde få pengarna.

Idag ska jag och Lava till Sofia, jag ska bara äta frukost sen ska vi ta en långpromenad in till stan och sen ska vi ta bussen till billesholm. Vi hade sovmorgon idag igen hehe så vi har nästan precis gått upp.
Sofias katt Garfield har blivit opererad så det är därför vi åker til henne..annars hade hon säkert kommit hit här. Åååh! jag tycker synd om garfield, dom hade dragit ut 12 tänder på honom tror jag...och dom kanske ska dra ut fler. Usch nej jag hoppas att våra katter får vara friska i hela sitt liv.
Det kostar ju en hel del oxå när dom blir sjuka...den där operationen hade gått på 7000 kr. Tyvärr så täckte inte deras försäkring den sjukdomen som han hade...så dom får betala allt själv.

nej nu ska jag se om jag kan hoppa in i duschen...hon sitter och tittar på barnprogram nu så jag får passa på nu hehe.

adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0