Tvätt snart klar

äntligen...mamma stannade tack å lov så jag kunde gå ner med tvätten i lugn o ro...men resten har jag fått göra med en unge på armen hehe. Nu har jag en gång till som jag ska gå ner sen är jag klar.

Det var riktigt trevligt att ha mamma och kewin här. Fast kwin satt mest och spelade xbox hehe..men han lekte med Lava oxå...såg så sött ut. Mamma gullade och hade sig med henne och hon verkade trivas bra. Mamma var ute med gizmo oxå hehe...han blev glad. Sen när jag skulle ner och hämta honom så blev han inte så glad.
Vi åt lasagne...riktigt gott blev det idag....och jag sparade till och med lite till viktor. Men när han kom hem så ville han inte ha maten...han ville spara den...hmm!! jag undrar varför...jo för han och peter skulle äta skräpmat...typiskt honom..fast jag är nog inte bättre.

Nu är det city akuten..jag vet en till som sitter och tittar på det nu (känner du dig träffade ann-britt hehe). Bara ett avsnitt till...vad ska du titta på sen hehe...jag ska nog låna fias boxar med desperate housewifes...känns som att jag kommer vara fast framför tv:n då.

men men nu ska jag äta lite kvällsmat.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0