God morgon!

nu ska jag snart gå ner och hämta upp tvätten. Vem sa att man var tvungen att vara handikappad bara för att man är gravid hehe. Vaknade 7.35 imorse och kom plötsligt på att jag hade en tvätt tid som väntade på mig, så det var bara att masa sig upp och springa ner med tvätten. I vår förra lägenhet så snodde dom tiderna om man inte var där exakt när tvätt tiden började så jag tar inga chanser nu.

Fick för mig att det läckte vatten inatt så jag gick upp och tog på mig den största bindan jag kunde hitta (vill helst inte förstöra vår fina nya madrass) sen låg jag klarvaken och bara kände efter, men jag tror nog att det var falsk alarm...igen!! Man börjar nog bli lite paranoid nu mot slutet hehe.
Men det känns faktiskt inte som vanligt i magen...asså det gör ont lite oftare nu och jag känner mig mer ansträngd nu när jag gör nåt.
Men bebisen får faktiskt hålla sig inne tills efter min födelsedag, det är inte snällt mot varken mig eller bebben att fylla år på samma dag.

Viktor ska på sitt möte idag och prata med en handläggare på arbetsförmedlingen, hoppas verkligen attt det går bra. Emil var snäll och ska skjutsa honom dit.
Jag täänkte ta det tillfället iakt när han är borta och städa, städa, städa. Nu när man är själv och inte har nån som stör. Så det blir HÖG musik och en massa städande hehe.

Igår kände jag på mig att det var nåt jag skulle göra men jag kunde inte för allt i världen komma på vad.....imorse kom jag på vad det var. Jag skulle ju träffa Milla igår jue =0(
Men jag får väl skylla på att man blir glömsk när man blir gravid.

Nä nu får jag springa ner o kolla om tvätte är klar, det är så skönt att tvätta när man inte har så mycket...varför å varför tvättar man då inte lite oftare...hehe nä istället ska man vänta in i det sista. "Dagens I-landsproblem"

////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0