innebandy!!

ja nu är vi hemma =0) och det var väl kul att gå och titta på lite innebandy. Titta på trötta gamla gubbar och småfinniga pojkar som springer och skriker åt varandra hehe *skrattar*
det var annat när vi spelade Ann-Britt, då var det lite effektivt spel haha.

Nu ska jag nog sätta mig framför tv:n o titta lite, måste stå emot min impuls att gå o lägga mig i ett bad. Jag har badat väldigt mycket nu på sistonde och det är inte så jättebra för min hud (vill ju inte ha fler bristningar än nödvändigt).

Älsklingen står och glor i kylen i hopp om att det plötsligt ska hoppas fram nåt gott *ler* tror inte att han kommer ha nån framgång där =0)

ska eventuellt ringa till min barnmorska imorgon, har haft väldigt svullna händer nu och imorse så kände jag mig lite febrig så jag ska nog ringa för säkerhets skull o höra så att det inte är något allvarligt.

Nä som sagt, tv:n som gäller....go natt allihop!!!

////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0