trött!!

Usch! nu har jag varit iväg och hämtat bilen på verkstaden. Dom hade inte gjort nå utan han sa att det var bättre om jag fixade en extra nyckel först och kodade om dom två innan han började på min bil. Jag frågade dom på ford när jag var där och beställde en nyckel om det hade med nycklen att göra nu när c-låset inte fungerar, dom sa NEJ det hade det inte...så dom på verkstaden hade kunnat fixa det ändå. Nu är jag lite kluven om jag ska lämna in den igen eller vad jag ska göra. Skulle jag fixa nycklarna nu med kodning och allt och sedan lämna in den till dom på bilservice så finns risken att dom klabbar till det och då måste jag koda om den igen.
Han på verkstaden snackade om batteriet att dom skulle plocka ut det och sånt..men gör dom det så kan kodningen bli helt åt helvete...hm!! vet inte vad jag ska göra. Det är kanske lika bra att jag lämnar in den till dom på Ford direkt.

När jag hade varit på Ford så stack jag och handlade...har ju ingen dricka till imorgon så jag köpte en back med läsk och lite annat. Det var nog inte det smartaste jag kunde göra, jag kände mig rätt så matt när jag kom hem efter att ha burit en kass med varor och en back med läsk hehe...inget tålamod!!!

Nu ska jag fixa till lite mat, det blir nog biffar med sås och potatis idag....riktigt husmanskost.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0