vuxna barn!!

ja det kan man kalla dom, viktor och emil!! liker med innebandy bollar i vårt vardagsrum....aja baja!!! bara väntar på att nåt ska gå isönder.
Jaha, nu har jag vilat ett tag, har haft en hel del sammandragningar idag så jag la mig för att vila innan och det gjorde jag nog rätt i för nu mår jag bättre.

Pratade med Sofia innan, hon ska köra buss imorgon...lycka till gumman!!!
Hoppas att du tycker det är kul så vi kan bli kollegor sen hehe.

Imorgon åker bilen in på verkstad, hoppas verkligen att dom kan fixa den...ska ordna fram en extranyckel oxå och koda om båda...så detta verkar bli ett dyrt kapitel...men men vad har man för nytta av en bil som man inte kan öppna hehe.

Nu tänkte jag se om pojkarna här hade tänkt laga nån mat idag eller om jag får ta mig i kragen och laga nån mat själv.
Jag antar att det blir det senare alternativet eftersom att Simpsons börjar snart hehe.

/////kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0