Filmdags!

Nu sitter vi hemma och kollar på filmen som skulle ha börjat kl 21...men gjorde den det...NEJ den började inte förrän klockan 22..så jag stressade i mig en varm kaffe och brände mig helt i onödan. Vi hade kunnat ha stannat hos ann-britt betydligt längre än vad vi gjorde. Men hon fick iallafall träffa Lava ett litet tag hehe.
Jag funderade lite på om jag kanske skulle komma o hälsa på iMörarp istället, det fanns visst vissa i Mörarp som ville träffa lilla Lava.
Imorgon ska jag åka o hälsa på David och Jenny ett tag...ska bli kul o se hur stor hon har blivit. Hon ska ha bebis om en månad så liten är hon nog inte.
Sen kommer nog Romina o hälsar på antingen idag eller imorgon. Sara ville oxå titta in imorgon men vi får se hur mycket vi hinner.

Nu började filmen igen så jag måste gå...hej svejs

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Det är trevligt att ni tjejer vill träffa oss i alla fall.

2009-05-15 @ 18:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0