Ishockey

Det är konstigt att man helt plötsligt har börjat kolla så mycket på ishockey...och det är faktiskt riktigt kul!! jag har aldrig varit så intresserad av det innan. Kollar på matchen mellan Ryssland och Lettland....står 3-0 till Ryssland och dom spelar riktigt bra..ryssland alltså.

Vi var hemma hos Ann-britt och jocke innan och blev bjudna på söndagsstek...mums!! alltid lika gott!! Sen fick vi efterrätt...tiramisu som jocke hade gjort..mumsigt det med. Det var första gången jag har smakat det och det var jättegott.
Ann-britt skulle ut och gå lite med Lava men det gick väl sådär hehe, hon hade skrikit en hel del tydligen. Men det är inget personligt mot Ann-britt för det gör hon med mig med...tyvärr så har Ann-britt ingen mjölk att ge henne.
Men förhoppningsvis så blir det nog bättre snart...hon är så mammig just nu så det kan inte vara så kul för alla andra. Jag får väl passa på och njuta nu hehe för sen vill hon väl inte veta av mig hehe.

Imorgon ska Viktor börja på sitt nya jobb....lycka till älskling!!
Det kommer kännas konstigt att vara här hemma själv...och nu måsta jag ju börja leka duktigt hemmafru och ha maten klar när han kommer hem från jobb *ler*
Vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag underhålla min dotter för pappa gör ju inget bra jobb på den fronten...hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0