mors dag!

Den firade vi genom att åka till mamma och ge henne en bild av mig, viktor och Lava =0) den blev hon jätte glad för. Sen åkte vi vidare till Ann-britt o jocke och blev bjudna på mat...mumsig mat!! och vi fick höra Ann-britt rabla hela alfabetet hehe när hon tappade det sista vinet. Lava höll för öronen så hon hörde inget hehe.

Lava hade förresten köpt en present till mig med..jag är ju en mor nu hehe...jag fick en jättegod parfym =0) så det tackar jag för.

Vi åkte sedan från A-B o jocke till Uffe och Bodel, och där fick vi fika. Uffe o Bodel fick kela lite med Lava oxå...dom hade inte träffat henne på jättelänge. Mattias och Ami kom dit där oxå så det var trevligt...vi har inte träffat dom så mycket nu på sista tiden, viktor var ju där och hjälpte mattias med trädgården ett tag.
Nä det har varit en trevlig dag idag tycker jag...nu när vi kom hem så fick Lava lite mat...sen fick jag och viktor lite mat. Viktor gjorde pyttipanna till oss.
Innan dess så badade han Lava..hehe..hon har börjat simma nu..eller flaxa med armarna jättemycket iallafall.

Jag hade på mig en av klänningarna som jag köpte igår...jätteskön är den. Jag är såååå nöjd med mina inköp hehe....det var riktigt trevligt att komma iväg lite igår.
Jag blev ju lite fattigare på kuppen men det skiter vi i...vi får ju snart skattepengarna så då ordnar det sig hehe.

Nu ska jag titta lite på tv sen hoppa in i duschen sen är det sängen som gäller....go natt på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0